niedziela, 25 sierpnia 2013

Szarość dnia na paznokciach

Chodź jeszcze mamy słoneczne dni, to ja zakupiłam szary lakier. Od pewnego czasu chciałam mieć szary lakier. No to gdy kolor taki znalazłam jaki mnie interesował to kupiłam. I to był błąd.

Zacznę od plusów Lakieru Glamour Magic Visage, produkowanego przed Editt Cosmetics.
Lakier świetnie kryje po pierwszej warstwie, szybko schnie (1 warstwa, bo dwie to strasznie wolno), Cena 3 zł. To tyle plusów :( Lakier miał (bo wymieniłam sobie, na inny) okropny pędzelek, twardy, krzywy.. po prostu nie dało się nim malować. Gdy pomalowałam go dwoma warstwami, po kilku godzinach zaczął pękać i odpryskiwać, co ciekawe tylko jedna warstwa odpryskiwała... Wniosek następnym razem pomalować jedną warstwę. OK, zmyłam, pomalowałam jedną warstwę już nowym pędzelkiem. Wytrzymał ok 40 h bez uszkodzeń. Przy wszystkich pracach domowych.

No dobra skończmy z tym opisem. Zobaczcie kolor i pędzelek.



 Pytanie:
Czy jak kupujecie sprawdzacie wcześniej jaki jest pędzelek? Otwieracie by zobaczyć gęstość lakieru lub coś innego?

Na domiar złego kupiłam wtedy 2 lakiery tej firmy... O drugim napiszę później.


Przypominam o rozdaniu, które trwa do jutra! <klik>

Pozdrawiam ;) I nacieszcie się jeszcze ostatnim tygodniem wakacji! ;D

10 komentarzy:

  1. Mam lakier z tej samej firmy i potwierdzam to zło.

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor całkiem ciekawy, ale co do pędzelka...
    nigdy nie miałam okazji wypróbować lakierów ten firmy. a co do odkręcania buteleczki w sklepie jestem temu przeciwna. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy z tej firmy. Nie przemawiają do mnie lakiery za 3 zł. Jakość przeważnie jest do bani. Kolorek ładny, lubię takie kolorki. Nie zdarzyło mi się otwierać w sklepie

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzelek masakryczny. Ja nigdy nie wiem jaki pędzelek jest w lakierze. Nie będę otwierać, bo przecież to skraca żywot takiego lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor, ale pędzelek straszny. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie używałam lakierów tej firmy, ale jak będę chciała to na pewno najpierw sprawdzę jaki ma pędzelek...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nic z tej firmy,pędzelek wygląda przerażająco;P

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja baaardzo lubię lakiery tej firmy :) Moje mają dobre pędzelki lubie ich krycie, tylko minusem jest ta trwałość jedynie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam lakieru z tej firmy, ale kolorek piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale bubel :c ja jeśli zdecyduję się na zakup danego lakieru to odkręcam i sprawdzam czy nie był wcześniej 'używany' bo w drogeriach często się to zdarza. Jeżeli widzę że szyjka jest upaprana zaschniętym lakierem to jej oczywiście nie wezmę, biorę wtedy inną buteleczkę

    OdpowiedzUsuń