niedziela, 8 września 2013

Porównanie 3 niebieskich kredek od oczu.

Długo zwlekałam z recenzją ostatniego produktu jaki dostałam w ramach współpracy z Quiz.pl, ale w końcu wymyśliłam jak ten produkt przedstawić ;) Porównamy sobie kredki w kolorze niebieskim ;)

Zacznijmy od wszystkich 3 kredek. Od góry:
Avon podwójna końcówka
Quiz eyeliner 013
Miss sporty 017 Sky

Kolor:


O kredkach:
Avonowa kredka i Quiz eyeliner są miękkie, ale nie tak by się łamały, dobrze się nakładają, nie trzeba im wielu poprawek by kolor nas zadowalał.
Miss Sporty zdecydowanie twardsza (dla mnie aż za twarda) kolor najjaśniejszy, i najtrudniej go uzyskać na powiece. Źle się nakłada.
Trwałość: wszystkich kredek jest podobna lecz najlepszą ma Miss Sporty.
Cena: najtańszą jest Quiz i wcale nie najgorszą! ;) za tą cenę chętnie kupiłabym inne kolory ;) (cena ok.2,50-3,00 zł) Pozostałe mają podobne ceny (ok 9-10 zł).

Jest to ostatni kosmetyk jaki otrzymałam w ramach współpracy od Quiz Cosmetics chciałabym serdecznie podziękować firmie za okazane mi zaufanie.

Zapraszam do zapoznania się z firmą na Quiz.pl

Wszystkie wyrażane na blogu opinie, są moimi własnymi, subiektywnymi odczuciami. Nie piszę opinii pozytywnych na temat produktów otrzymanych za w ramach współpracy, które nie spełniają moich oczekiwań. 

Za niedługo pokaże Wam kredki w kolorze czarnym ;) Chcecie?
Pozdrawiam ;D

10 komentarzy:

  1. przydałby mi się taki kolorek ;)
    jasne, że chcemy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma ładny kolor. Taki głęboki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się ta z Avonu i Quiz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię takich twardo nakładająco się kredek ;/ aż nabrałam ochoty na niebieską kredkę, te 2 pierwsze są fajne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak fajne są ;) a to że u mnie kredki są albo niebieskie albo czarne, to mam ochotę na inne kolorki ;] zieleń albo złoty ♥

      Usuń
  6. bardzo podoba mi się kolorej tej kredki z avonu:)

    OdpowiedzUsuń