piątek, 7 lutego 2014

French prosty czy nie?

Samo wykonanie popularnego frencza, z pomocą specjalnych zestawów nie powinno być problemem, ale jednak czasem coś może pójść nie tak jak byśmy chciały. Co jest najczęstszą przyczyną błędów?

Dziś co nieco o zestawie Sensique.


Nakładałam 1 warstwa różowego, przykleiłam paski, zamalowałam końcówki białym, odkleiłam paski i nałożyłam jeszcze jedną warstwę różowego.
A tak całość prezentuje się na paznokciach:

Wg. mnie paski są zbyt proste, by zrobić ładny łuk, i wyszło jak wyszło... na wskazującym za szybko przykleiłam pasek i w trakcie odrywania odszedł też lakier.
Co do samych lakierów nie mam większych uwag, nie były glutowate, słabo kryją, ale po co do frencza coś mocnego? Jedyne co... to lakierom zdarzy się zrobić bąbelki powietrza. A trwałość w okolicach 4-5 dni.

Wy umiecie zrobić idealny manicure francuski? Może macie jakieś porady?

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Nie przepadam za zestawami do frencha. Mi też te paski nie pasują do kształtu wolnego brzegu, o niebo lepiej wygląda jak sama maluję końcówki. Efekt nie powala, a myślę, że gdybyś sama dobrała sobie dobrą biel i półtransparentny nude wyszłoby dużo ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. posty, nieprosty, ale ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wg mnie Tobie bardzo ładnie wyszło, ja nie potrafię posługiwać tymi paskami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie ten zestaw okazał się katastrofą, lakiery glutowate ;P ale może trafił mi się felerny egzemplarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio na yt obejrzakam fajny tutorial- niedoskonalosci kozna poprawic pedzelkiem zahurzonym w acetonie. Dziala tylko jesli nie masz bazy, ale i tak poreczna porada :)

    OdpowiedzUsuń