sobota, 7 czerwca 2014

Mój wymarzony T-shirt.

Ostatnio sporo czasu spędzam na przeglądaniu stron, niestety paznokcie w opłakanym stanie przez pracę więc nie ma co pokazywać, zdjęć innych produktów nie mam bo technologie mi się zbuntowały.
Pozostaje coś z zakresu inspiracji.

Kocham grafiki w takim stylu jaki za chwilę zobaczycie, i bardzo chętnie widziałabym je na koszulkach <3










Wszystkie grafiki pochodzą z serwisu deviantart.com
Moją najukochańszą jest ta ostatnia ;) Może kiedyś uda mi się ją mieć na koszulce :)

Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Przygarnęłabym tygrysa, konia i słonia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne grafiki :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. maluje na koszulkach i juz wkrotce na moim blogu pokaze kilka z nich :)
    http://diyowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń