piątek, 17 października 2014

Uważajcie na dodatki.

Wiem, zapewniałam że będę tu częściej coś umieszczać niestety dbając o jakość zdjęć ściągnęłam sobie nowy program do obróbki wraz z 'prezentem' tak więc niestety muszę korzystać z dobroci internetu, tzn będą posty, ale inspiracyjne wiecie halloween, święto zmarłych i podobne.
A gdy ogarnę tego zawirusowanego kompa mam nadzieję że uda mi się wstawić coś swojego.
Niby nie groźnie to wyglądało bo wszystko działało, ale mając adblokera nie powinnam widzieć reklam prawda? Wyskakujące reklamy (szczególnie przy przeglądaniu sklepów internetowych) oraz okienka były przez tą nieszczęsną chwile dość uciążliwe.

Mam nadzieję, że szybko ogarnę co się popsuło z moim kompie, że nie mogę otworzyć plików jpeg w normalnej rozdzielczości (tzn. widzę tylko miniatury).

Teraz tylko chcę dodać jeszcze kilka słów odnośnie programów antywirusowych, nie wszystkie są skuteczne w 100% dlatego użytkowniku komputera musisz mieć swój rozum i nie ściągać byle czego z nieznanych źródeł, najgorsze (wg mojej osoby) są wirusy z popularnego portalu społecznościowego zwanego Facebookiem - tu w szczególności nie klikać w linki przypadkowych znajomych, albo zaczynających się od przywitania 'Hi', 'Hello' itp. Koleżankę czy kolegę zawsze możemy zapytać co to ;) wtedy też unikniemy bolesnego problemu dla swojego komputera.

Ze słowami przestrogi oraz bólem.
Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Dzięki wielkie za rady =)

    http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zresetuj sobie ustawienia przeglądarki :) Powinno pomóc, przynajmniej mi pomgło :)

    OdpowiedzUsuń