niedziela, 3 marca 2013

Farbowanie 850

Idzie wiosna, czyli odświeżamy włosy, by pozbyć się odrostów :)

Skusiłam się na promocję w Tesco farba w piance za 9,99, czyli 75% taniej. Ok. Biorę :]

zdj. z grafik google

Niestety moje opakowanie było uszkodzone i jak walałam płyn to troszkę przeciekło, musiałam się więc streścić i szybko wrzucić proszek koloryzujący oraz zacząć energicznie wstrząsać pojemnikiem.
Farba ma chemiczno-truskawkowy zapach, jest ok :)
Czytałam (po zakupie) że niszczy włosy ale to się dopiero okaże, ale by temu zapobiec stosuję odżywkę :)

Czas na zdjęcia przed i po :]
 Przed
Włosy i odrosty PO farbowaniu

W świetle naturalnym
i sztucznym.



Co sądzicie o efekcie?


Mi się on nie za bardzo podoba, ale da się przeżyć :(



Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz