czwartek, 21 marca 2013

Metalmania

Może nie napiszę, że polowałam na ten lakier, bo był to impuls - "promocja... hmm biorę"

Lakieru trzeba nakładać 2 warstwy. Miss Sporty Metal Flip w odcieniach dość jesiennych (choć pierwszy dzień wiosny), kolory to brąz, zgniła zieleń, fiolet... Oczywiście jak to metalik ma wiele różnych odcieni :) Więc jeśli ktoś chce mieć efekt bez robienia wzorków i wymyślania co by tu jeszcze zrobić, to taki metaliczny lakier jest najlepszym wyjściem, bo mamy jeden lakier a nie kilka, bo płacimy za jeden lakier a nie za kilka itd.

No dobrze, dziś się rozpisałam ;] Mam kilka zdjęć wykonanych telefonem, gdyż aparat gdzieś posiałam :( 





Jak się aparat odnajdzie to dodam jeszcze kilka fotek by pokazać jaki lakier jest multikolorowy :) Choć na zdjęciu powyżej ^ jest to nawet ładnie ukazane ;] Prawda?



Pojedynek jest TU i chciałabym abyście zabrały w nim czynny udział (kolor będzie królował w planowanym rozdaniu!!)



Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Lakier prezentuje się genialnie! Sama mam taki tylko z jaśniejszym odcieniem. Koniecznie muszę sobie pomalować paznokcie! :)))

    OdpowiedzUsuń