poniedziałek, 13 stycznia 2014

Przygotowania i wybór.

Witajcie :)
Przypominam iż pozostały tylko 3 dni włącznie z dzisiejszym by zgłosić chęć udziału w Drugim Spotkaniu Blogerek z Rybnika i okolic.
Zgłaszamy się <TU>
 
 
Przygotowania idą pełną parą.
Zostały nam tylko dwie najważniejsze sprawy do ustalenia, a mianowicie:
1) lokal oraz 2) zamknięcie listy uczestniczek.
Przy pierwszym chciałabym poznać Wasze opinie, gdyż mamy do wyboru dwa lokale, oba w centrum Rybnika:
Kawiarnia Cafe Bosco 
oraz 
Naleśnikarnia Cynamonka

Ostateczną decyzję podejmie wraz z Kamilą
ale chce poznać Wasze zdanie ws. wyboru lokalu.
Tak więc dziewczyny które zgłosiły chęć udziału w naszym spotkaniu orientujące się w Rybniku,
a myślę, że są takie, proszę o opinie ;)
Mam nadzieje, że pomożecie Nam w podjęciu tej decyzji, w końcu organizujemy to spotkanie dla Was :)
 
Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. Słyszałam dobre opinie o jednym i o drugim. Jestem co chwila w Rybniku, ale do tych miejsc jeszcze nie zajrzałam. Powierzam wybór Wam, bo naprawdę nie wiem co lepsze :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam jestem za Cafe Bosco! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. miłej zabawy :) tym razem termin mi nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. wedlug mnie oba miejsca wygladaja bardzo przytulnie i sympatycznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo że jestem w Rybniku parę razy w tygodniu - nie byłam w ani jednym z tych miejsc :D Oba brzmią kusząco :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. tak jak już pisałam u Kamili, chyba wybrałabym Bosco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam obu lokali, ale naleśnikarnia brzmi smakowicie ;-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nie znam się na Rybniku, ale z pewnością co nie wybierzecie i tak będzie świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Też niestety jeśli chodzi o sprawy czysto organizacyjne, to Wam nie podpowiem, który lokal byłby lepszy... ale naleśnikarnia jakoś bardziej do mnie przemawia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. naleśnikarnia brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń