poniedziałek, 27 stycznia 2014

Współpraca z Sammy Dress

Już od około miesiąca możecie zauważyć na moim blogu po prawej stronie banner Sammy Dress, mogłam sobie wybrać rzecz z przeogromnej listy, niestety większość sukienek na mnie byłaby za mała, buty boję się kupować przez internet bo raz mam 36 innym razem 37, mogłyby nie pasować na stopę. Całe święta zastanawiałam się co wybrać. Tak więc wybór padł. Torebka, ona zawsze będzie pasować :D

Wybrałam tą. http://www.sammydress.com/product909150.html
Przesyłkę otrzymałam już jakiś czas temu i jakie było moje zdziwienie gdy zamiast granatowej dostałam fioletową, myślałam że 'navy' w języku angielskim oznacza granat.

Tak prezentuje się bez zawartości, nowiutka. kieszonka z przodu na np. e-kartę, w środku przegroda z zamkiem, kieszeń z zamkiem, kieszonki na telefon, z tyłu także kieszonka na zamek.
Bardzo podoba mi się ilość kieszonek do których mogę pochować rzeczy i nie martwić się że coś przez przypadek wypadnie. Ma uszy i długi odpinany pasek, co dla mnie jest rozwiązaniem idealnym. Torebka jest pojemna, mieści A4.
Jak na razie martwią mnie zamki, bo ciężko chodzą, ale myślę że to kwestia ich wyrobienia :)


Jeśli chodzi o zakupy w Sammy Dress to zależy od rzeczy którą chcesz kupić ile zapłacisz za wysyłkę, ale mają listę rzeczy z wysyłką za darmo. Tu >> http://www.sammydress.com/free_shipping-products.html

Dla lakieromaniaczek, kosmetykoholiczek i srok, które lubią błyskotki znajdzie się tam kilka rzeczy ;) 

Pozdrawiam!

25 komentarzy:

  1. ładna,ale trochę nie w moim stylu ;-) gratuluję współpracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz też sobie tak myślę, ale zachęciła mnie kieszonka z przodu, od razu wiedziałam że będzie na e-kartę

      Usuń
  2. ładna torebka i kolorek też ale to nie mój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajny kolorek, ale jak pomyślę że chciałam granatowy to mi się smutno robi...

      Usuń
  3. Gratuluje współpracy. Sama wczoraj z nimi nawiązałam współpracę i równiez wybór padł na torebkę, bo niestety do tych pieknych sukienek bym nie weszła;)
    Ta fiolet nie jest taki zły. Świetnie się sprawdzi jesienią jak i latem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten sam problem, jak już fajna kiecka to nie ten rozmiar i pewnie za krótka by była, a torebka czy kobieta grubsza czy chudsza zawsze będzie pasować :)

      Usuń
  4. Ładna ta torebka ;)
    Ja właśnie też dostałam paczkę od tej firmy ;)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna torebunia :)

    ___________________

    emibloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Większość sukienek jest bardzo krótka. Też mierzyłam. może Azjatki są niższe. Co do butów to zimowe noszę 37 a letnie 36. Ja też wybrałam torebki bo nie trzeba ich przymierzać i zawsze będą pasowały. Zamki posmaruj świeczką albo mydłem w kostce. Olę plastikowe ale w jednej torebce też mam metalowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za radę!
      dlatego wybrałam torebkę ;) już mam ich tak dużo że zaraz mogę zacząć sprzedawać ;)

      Usuń
  7. Ja również dzisiaj wybierałam coś od nich, i kurczaki też miałam problem :P ponad 1500 produktów, a 3/4 za małe :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! ale torebka nigdy nie będzie za mała ;) no i biżuteria, ale nawet jej nie oglądałam.

      Usuń
  8. Gratuluję :) Jednak torebka w nie moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem, jak się dłużej zastanowię to dochodzę do różnych wniosków, fajnie bo ma tyle kieszonek, ale z drugiej strony chciałam ciut inny kolor, może by lepiej wyszło...

      Usuń
  9. Świetna torebka :-) Ja wybrałam parkę i jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!
      widocznie mają Twój rozmiar, u mnie nawet w zwykłym sklepie jest problem ;/ przed studniówką w zeszłym roku szukałam kiecki i wszystkie w biuście za ciasne :(

      Usuń
  10. bardzo fajna torebeczka

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczna torebka, ogólnie fajne rzeczy mają! pozdr i zapraszam do mnie ,jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj,daj znać a na pewno się odwdzięczę :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. I miałaś rację bo navy to granat... ciekawe czemu przysłali fiolet ...źle opisane czy jakaś pomyłka?
    Troba fajna i pojemna, przydałaby mi się taka na zajęcia ;) Ale ja wolałabym w kolorze typu camel ;)
    W sklelepie wile ciekawych rzeczy ja bym wybrała jakieś pędzle albo właśnie torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja czekam na swoją torebke:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję współpracy, całkiem niezła torebka ;)

    OdpowiedzUsuń