niedziela, 27 lipca 2014

Kajal od Pierre Rene

Chcę dorzucić kilka swoich groszy na temat tego produktu.


Po raz pierwszy miałam w rękach produkt do oczu w takim kształcie, ale od razu pojawiły się obawy co do tego jak będzie się nim malować jak stępi się końcówka?


Produkt ma intensywny czarny kolor, który po nałożeniu nie wymagałby poprawek, ale ma jedną wg mnie wadę, szybko i łatwo można go rozetrzeć, gdy już to zrobimy roztarty produkt trzyma się mocno naszej skóry. Wydaje mi się że będzie najlepszy do podbicia ciemnych kolorów, bo jako eyeliner dla mnie odpada.


Wy lubicie taką formę Kajal'u? Czy preferujecie eyelinery w żelu/płynie/pisaku?
Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. swego czasu używałam w żelu, ale szybko wysychają niestety

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na linie wodna się sprawdza, ale podobnie jak u Ciebie jako liner kompletnie odpada. Zbyt łatwo go rozmazac.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście skoro się rozciera to jako eyeliner odpada.. ale może kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobny produkt z Technic i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zaskoczona jego rozmiarem, nie miałam jeszcze kajalu tylko eyeliner z płynie i pisaku :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń