środa, 30 października 2013

Bransoletka od Lovely-Art

Wygrałam na fanpejdżu  Lovely Art-zakątek błyskotek  cudną bransoletkę.
Oczywiście zapraszam Was na tą stronkę oraz do galerii Magdy i Ewy, abyście mogły podziwiać ich prace.

Moja wygrana:

Kilka przykładowych bransoletek (zdjęcia z fb Lovely Art-zakątek błyskotek)

Oraz WIELE innych :) Serdecznie zapraszam :)

Prawda, że prawdziwe skarby? 
Ja gdybym mogła to wykupiłabym co najmniej połowę z nich ;) Jeśli chciałby byście jakąś zakupić to się nie krępujcie! Możecie dopisać, że o Lovely Art-zakątek błyskotek dowiedziałyście się z mojego bloga ;D Być może dostaniecie rabat? Właśnie go negocjuję ;)

Pozdrawiam.

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ja też ;) a dziewczyny na prawdę mają talent ;) zapraszam do galerii na facebooku ;) oczywiście można sobie takie cuda zamówić ;]

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. i jest ich jeszcze więcej ;) zapraszam do galerii na facebooku ;)

      Usuń
  3. Przecież Ty nie nosisz branzoletek ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odkąd zaczęłam chodzić do pracy to i bransoletki zakładam ;p ale, że robimy na inne zmiany to nie widzisz ;p

      Usuń