czwartek, 6 marca 2014

Soraya So Fresh - malinowa obsesja

Oh tak obsesja na punkcie malin, malinowej mamby i żelu pod prysznic.
Słodycz, ale niestety nie do zjedzenia.


Przyjemny zapach, konsystencja bardzo fajna dla żelu pod prysznic.
Jeżeli nie spłuczemy go od razu, poczujemy nie tylko maliny, a zapach będzie z nami na dłużej ;) 
Nie podrażnił, nie wywołał reakcji alergicznej.

Malina to jeden z fajniejszych zapachów z lini So Fresh. Pozostałe to: czekolada, cytryna i brzoskwinia.
Oprócz żeli pod prysznic są także balsamy do ciała ;)

Produkt dostałam na pierwszym rybnickim spotkaniu, ale nie wpłynęło to na moją opinię.

Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. i ja mam takową obsesję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno by mi się spodobał zapach;d

    OdpowiedzUsuń
  3. o mniam! do zjedzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafił ci się chyba najlepszy zapach :-) Ja miałam cytrynowego śmierdzioszka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak będzie w promocji to kupie właśnie malinowy zapach

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach tego żelu bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten żel pod prysznic to moim zdaniem prawdziwa kosmetyczna pychotka! :D Zapach jest tak śliczny, że aż się nie chce spłukiwać piany z ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, że malinowy to malinowa obsesja i kosmetyczna pychotka :) :). ale jaką czekoladową obsesją i czekoladowa kosmetyczną pychotką jest czekoladowy żel pod prysznic z tej samej serii :) :) i jeszcze na drugie danie - balsam o tym samym zapachu :) :). Wiem co mówię,bo mam obydwa zapachy :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super seria. Faktycznie pięknie pachną te żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, tak super seria. jeśli miałabym polecić zapach, to nie mogę, bo w swoim szaleństwie
    zgromadziłam już wszystkie :) :). Największym zaskoczeniem jest dla mnie czekoladowy, bo nie sądziłam, że taki słodki zapach będzie mi odpowiadał, a okazało się że tak :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Malinowy jest prześliczny. Pachnie jak malinowa mamba i chyba to trafne porównanie, bo na blogach, często występuje to porównanie. A miałyście antyperspirant z tej serii???? Jest super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam antyperspirant So Pretty o zapachu Papayi. Super kosmetyk. Nie wysusza, nie podrażnia, dobrze odświeża i obietnica, ze nie zostawia plam na ubraniach, jest spełniona :)

      Usuń