środa, 7 maja 2014

Róż na powiece.

Pierwszy raz wykonałam makijaż oka w kolorze różu.

Oczywiście użyłam nowej paletki, pędzli oraz bazy Hean.
Jeszcze na ich temat się nie wypowiem (chodź o bazie będzie nie długo post) to te 2 rzeczy muszę dogłębnie przetestować :)
Całość powieki dopełniłam superlinerem z L'oreal, oraz tuszem z Bell.


Dość dziwnie czułam się po raz pierwszy w tym kolorze. Mam nadzieję, że kolejne próby makijażu pędzlami i paletkę będą lepsze ;)

Was zapraszam na rozdanie: każdy ma szanse, bo zgłoszeń na razie mam malutko. Klik w zdjęcie :]

http://ed-like.blogspot.com/2014/04/majowka-z-pierre-rene-rozdanie.html

Oczywiście jeśli macie jakieś sugestie chętnie o nich poczytam ;)

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Róż zdecydowanie nie jest moim kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  2. róż to niebezpieczny kolor na powiekach przy niewprawionej ręce. na Twoim miejscu trochę bym go stłumiła jakimś innym, spokojniejszym kolorem w zewnętrznym kąciku i lepiej go rozblendowała nad załamaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ten kolor ale z połączeniem np. bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię róż ale mi na powiece nie pasuje a szkoda:( u Ciebie bardzo ładnie wygląda

    OdpowiedzUsuń