poniedziałek, 12 maja 2014

Wygrywasz? Masz prawo do nagrody! - o Impala i SammyDress

Już któryś raz przytrafia mi się konkurs który wygrywam a nagrody nie ma...

Wcześniejszy przypadek dotyczył firmy "Impala", ten dzisiejszy SammyDress.

Na wielkanocnym rozdaniu (TU) organizowanym przez tą firmę zgłosiłam się i wygrałam kartę na 50$, ale co mi po tym jak przyszło co do czego i nie mogę użyć kodu karty ponieważ nie istnieje... z prędkością światła napisałam to do firmy w e-mailu jednego wysłałam 5 maja, drugiego, ponieważ nie dostałam odpowiedzi 7 maja... niestety kupon był ważny tylko do 8 maja. Więc przepadł na dzień dzisiejszy - ALE nie zamierzam im darować tego, że nie odpisali na maila! To przecież lekceważenie potencjalnego klienta.

Poza tym widziałam jeszcze kilka uchybień w tym konkursie np. podanie kodu przy nazwie wygranego! - to już jest przegięcie przecież każdy mógł go wykorzystać!!

Przykro mi, ponieważ chciałam się zaopatrzyć tam w kilka gadżetów, jednak teraz widzę że oprócz współpracy z tą firmą (dostałam torebkę z tego postu) nie chcę mieć więcej wspólnego.

Poza tym torebka dobrze się nosi, ale czasem zamek w małej kieszonce się zacina. Mój blog nie jest modowy, więc nie pojawi się stylizacja z nią.

Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. przykro mi... nie sądziłam,że można być aż tak bezczelnym :(
    niestety nie wiem,co trzeba zrobić w takim przypadku :(
    trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kiedyś wygrałam bona o wartości ok 50$ . Nie mogłam go wykorzystać bo okazało się że jest wazny po zrobieniu zakupów za min.100 lub 200$ :o

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kiedyś też wygrałam pare nagród ale który był organizowany ale przez inna firme na FB i niestety... pisali że nagrody były wysłane. Po odczekaniu kilka dni nagród nie otrzymałam bo tłumaczyli się że albo przesyłka została zagubiona przez kuriera albo rózne inne tłumaczenia co było dla mnie śmieszne. Wielokrotnie mnie przepraszali i pisali że dotrą do mnie wygrane nagrody i do tej pory otrzymałam tylko jedną z posród wielu wygranych u Nich:( także już dałam sobie z nimi spokój..... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zupełnie inne doświadczenia z tą firmą. Również wygrałam u nich bon, czekam na 2 paczki. Poprzednia dotarła bez problemu. Kiedyś miałam podobny problem na Chcnova-nie dotarł do mnie wygrany bon. Ale spróbowałam kontaktu przez wiadomość na FB i sprawę udało się pomyślnie rozwiązać, może też tak spróbuj?

    OdpowiedzUsuń