niedziela, 17 listopada 2013

200 post - Spotkanie śląskich blogerek w Rybniku

Serdecznie dziękuję Anicie, Emilii i Paulinie za zorganizowanie tego spotkania.

Miejsce: Rybnik - Cowboy Inn

Moje pierwsze spotkanie i to jeszcze w 'moim' mieście :D
Pierwsze to oczywiście przywitanie z dziewczynami ;) Otrzymanie przypinek (od przypinka.pl) i długopisów z imieniem i nazwą bloga. Później organizatorki rozdały nam prezenty od sponsorów, a następnie prezentacja parzenia zielonej herbaty Matcha oraz jej degustacja. [Tutaj] na blogu Darii możecie zobaczyć jaki osad został po spożyciu naparu.
Tutaj możecie zobaczyć, że zielona herbata jest zielona nie tylko z nazwy ;)
www.poradyherrbaty.blogspot.com
Pani Monika pokazała nam także herbatę w pąkach, która wrzucona do gorącej (nie wrzącej!) wody rozkwitła:

http://organicmatcha.pl/
Następnie pani Dagna przedstawicielka marki Soraya, pokazała nam produkty z letniej kolekcji. Były to żele pod prysznic o pięknych zapachach: maliny, czekolady, cytryny oraz brzoskwini, kremy: matujący oraz nawilżający, peeling, podkład... oczywiście mogłyśmy to wszystko pomacać ;]
www.poradyherrbaty.blogspot.com
Kolejnym punktem spotkania okazały się porady dotyczące doboru biustonosza od profesjonalnych brafitterek z Vanilla Body Shop pokazały nam co robimy źle kupując biustonosz oraz na co zwracać uwagę. Zostałyśmy zmierzone i teraz wiemy jaki rozmiar jest tym właściwym.

Po lewej źle dobrany ----> po prawej idealny ;) Widać różnicę!
http://cosmeticmix.blogspot.com/
Później był czas na wymianę ze sobą, poznanie się bliżej i posilenie ;)
http://natalia-lily.blogspot.com/
Wspaniale było i mam nadzieję, że kiedyś to powtórzymy ;)

Blogerki które brały w nim udział:
20. www.ed-like.blogspot.com

Wspólne zdjęcie:
www.77dakota.blogspot.com
Sponsorzy spotkania:

Prezenty i rzeczy z wymiany,wiem że wszystko na tak małym zdjęciu, ale w toku testowania czy tak będą lepsze zdjęcia :P :

Dziękuję. Pozdrawiam!
p.s. Więcej zdjęć ze spotkania będzie jak 'podkradnę' innym dziewczynom ;)

15 komentarzy:

  1. ja też mam nadzieję, że jeszcze w takim gronie kiedyś się spotkamy, bo było na prawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie wiedziałam o spotkaniu, które było tak blisko mnie:( Może następnym razem będzie mi dane na nim być

    OdpowiedzUsuń
  3. było bardzo miło, i ja mam nadzieję na szybka powtórkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, że spotkanie się udało:)

    OdpowiedzUsuń
  5. takie spotkania to świetna sprawa :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale zazdroszczę! Z chęcią bym się wybrała na taki "zlot"! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie się bawiłam:) Dzięki za wymiankę i pozdrawiam:)
    Mam nadzieję, że się jeszcze spotkamy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za post! :) miłego testowania kosmetyków :D i myślę, że do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Było świetnie :-) mam nadzieję, że powtórzymy to spotkanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. było świetnie!;) Mam nadzieję, że powtórzymy kiedyś to spotkanie ;P
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie spotkania :)
    zapraszam do wzięcia udziału w konkursie u nas na blogu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. łoł, ale musiało być super ;)

    OdpowiedzUsuń