sobota, 30 listopada 2013

Lakierowe zbiory

Trochę o moim kartonie z lakierami... Zawierał on 58 lakierów różnych firm (teraz jest 60) odżywki, ozdoby do paznokci, gąbkę (jeszcze nie pociętą), zmywacz...

Kilku nie miałam jeszcze okazji używać, ale wszystko nadrobię i Wam pokaże :)


Nowe dwie zdobycze z Rossmanna (tak skusiło mnie -40%) ale po poście u jednej z Was na temat odzywki 8w1 i po roku jej stosowania - ten efekt był STRASZNY! Postanowiłam stosować 8w1 raz/dwa razy w miesiącu a kolejne razy już inną odżywkę, moją nową z Lovely :) A Wibo wpadło do rączki przypadkiem ;)


Tak więc... Karton pełny - zakaz na kupowanie lakierów!! 

Powiedzcie ile wy ich macie? Z przewagą jakich firm?

Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. Mój małżonek twierdzi, że mam za dużo - mi ciągle mało!

    OdpowiedzUsuń
  2. tyle lakierów *o* moje 40 się chowa koło ciebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie podobna ilość, aż się nie mieszczą w moim koszyczku :P
    Ja mam dużo z Wibo, Golden Rose, Delia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam 20 i uważam, że to i tak stanowczo za dużo

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna kolekcja :)
    Ja mam ponad 400.. i dopiero ostatnio zaczęłam ograniczać zakupy :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja stosuję jako bazę odżywkę diamentową z Eveline i jestem bardzo zadowolona :)
    Moja kolekcja też rośnie w siłę, ostatnio zmieniałam pudełko na większe i sobie myślałam, że strasznie mam tam dużo miejsca, a już jest całe zapełnione... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale kolekcja :D Ja mam chyba 6 lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow !
    ile lakierów...
    moje kolekcja tez jest spora, ale ich nie liczę :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! a myślałam, że to ja mam dużo lakierów :P

    OdpowiedzUsuń
  10. ja w wakacje miałam ponad 50, teraz to aż boję się liczyć xD

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam trochę ponad 100 :) chyba przeważa Wibo i Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow ile tego! ja mam tylko 4 ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. zainspirowałaś mnie do porządków z lakierami :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. i moim lakierom przydałby się znów porządek :D

    OdpowiedzUsuń