piątek, 29 listopada 2013

Paczki nr 1 i 2.

Numer Jeden
To wygrana w rozdaniu u Moniki [http://mymixoflife.blogspot.com/]
Wygrałam puder a pachnącą torebkę i maseczkę dostałam jako mały gratis ;) DZIĘKUJĘ!

Paczką numer Dwa
Są leginsy od Born Pretty Store, które wygrałam na fanpejdżu (TU) w zgadywance o cenę nowo wstawianego do sklepu produktu. Niedawno wygrałam tusz (jak przyjdzie to się pochwalę jaki) oraz pewnie wiele z Was widziało na blogu BPS [http://www.bornprettystore.blogspot.com/] że można było zdobyć ozdoby 3D do paznokci ;) Napisała do mnie Daisy i dostanę moje wybrane gwiazdki oraz 'nail art stone' ;D ALE to nie wszystko TERAZ organizują rozdanie wygrywa 100 osób! ;) więcej info u nich na blogu :)

źródło: http://www.bornprettystore.blogspot.com/


Leginsy w wisienki :)


No to tyle z tego tygodnia ;) Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu dotrą inne paczki (na niektóre czekam już miesiąc : / )

Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Ale super! Ja zawsze się cieszę jak coś wygram, Ty musisz być wniebowzięta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście :) raz jak widzę moje imię albo nick, a drugi raz jak dociera paczuszka :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. ja jestem do nich za duża, więc oddałam siostrze w ramach prezentu na Mikołajki :)

      Usuń
  3. fajne legginsy

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podobają, ale jak wcześniej pisałam trochę jest mnie za dużo, więc oddałam siostrze :D i teraz ona się cieszy :)

      Usuń
  4. Gratki :* Pierwszy raz widzę takie wzór na leginsach, inne ale i też ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D mi bardzo się wzorek podoba ;) ale jest duużo ciekawych wzorów leginsów :)

      Usuń
  5. gratuluję! :) też się załapałam na ćwieki - gwiazdki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja także wybrałam gwiazdki :) ciekawe jaki kolor nam wyślą?

      Usuń
  6. sporo tych wygranych, mnie jeszcze nie udało się nic wygrać ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na facebooku częściej się wygrywa niż na blogach i 'tylko' za 3 kroki (lajk, udostępnienie, komentarz) albo właśnie zgadywanki ;) Próbuj dalej!

      Usuń
  7. Gratuluję :)) u mnie już dawno listonosza nie było, a czekam na 3 paczki już ponad miesiąc ;/

    OdpowiedzUsuń