niedziela, 24 listopada 2013

Liebster Blog po raz drugi

Jakiś czas temu zostałam nominowana przez Agnieszkę z [http://worldglossy.blogspot.com/] do Liebster Blog Award. ;) To moja druga nominacja :D
Liebster Blog Award w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania:
1. Styl sportowy czy elegancki, a może połączenie obydwóch?
U mnie wychodzi mix obu stylów, stawiam na wygodę.
2. Jaki kolor lakieru często gości na Twoich pazurkach?
Niebieski, zielony albo niebiesko-zielony :)
3. Włosy krótkie czy długie, rozpuszczone czy spięte?
Średniej długości i spięte są moje choć wolałabym długie i rozpuszczone, moje nie nadają się do noszenia 'luzem'.
4. Jakie najciekawsze miejsce udało Ci się do tej pory odwiedzić?
Będzie to Toruń (m. in. starówka, motoarena), ale to było w 2009 roku.
5. Wolisz robić zakupy w stacjonarnych sklepach czy przez internet?
Ciuszki: Gdybym nie musiała wszystkiego przymierzać (raz wejdę w L a raz jest na mnie za małe ;/) to kupowałabym w internecie, a jak już coś kupiłam w internecie to było za duże/małe.
Biżuteria: Mogę godzinami przeglądać w internecie i zdarza się coś kupić (nie ma problemów z rozmiarem)
6. Jakich kosmetyków jest w Twojej kosmetyczce najwięcej?
Jeśli lakier do paznokci to kosmetyk ;) to będzie to on, a jeśli nie to aktualnie mam najwięcej produktów do ust (szminki, balsamy, błyszczyki, pomadki)
7. Buty na obcasie czy płaskie?
Minimalnie wygrywa wygoda, czyli płaskie ;) Choć od szpilek wolę obcas, by czuć się stabilnie.
8. Podróż samolotem, pociągiem, czy samochodem?
Samochód najwygodniejszy, ale pociągiem też mogłabym podróżować. (Samolotem nigdy nie leciałam, więc się nie wypowiem)
9. Wolisz robić zdjęcia czy być fotografowana?
Robić zdjęcia i to definitywnie!
10. Bransoletka czy zegarek?
 Nie noszę zegarka, bo po prostu się na nim nie znam... Wybieram bransoletkę :)
11. Żelki/cukierki czy czekolada?
 Trudny wybór... cukierki, najlepsze takie 'pudrowe' cuksy :)

Moje pytania:
  1. Łyżwy czy rolki?
  2. Ile godzin zazwyczaj śpisz?
  3. Twój pierwszy telefon (model)?
  4. Ile czasu zazwyczaj zajmuje Ci zrobienie makijażu?
  5. Banan czy jabłko?
  6. Książka papierowa czy elektroniczna (e-book, m-book)?
  7. Ile w ciągu miesiąca wydajesz na kosmetyki?
  8. Jak często i dokąd podróżujesz? 
  9. Lakier piaskowy czy glitter?
  10. Włosy spięte czy rozpuszczone? Jeśli spięte to jak?
  11. Jak reagujesz na niechciane maile? Złościsz się czy usuwasz bez żadnych emocji?
Nominuję: wszystkich co chcą odpowiedzieć na pytania :)

Pozdrawiam!!

4 komentarze:

  1. Odpowiem tutaj :)

    1. oj nic, nie umiem jeździć :)
    2 . siedem
    3. Nokia - taka cegła z antenką
    4 . 5 minut góra
    5. Banan
    6. Papierowa!!
    7. W październiku mi się udało kupić tylko 3 rzeczy - wydałam 13.50. No niestety w listopadzie to będzie ze stówa..
    8. Gdzie się da. W tym roku podróżowałam po moim Dolnym Śląsku, odkrywałam super miejsca :)
    9. Piasek
    10. I tak i tak . Jak spięte to kucyk.
    11. Usuwam automatycznie, chociaż mnie wkurzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy w odp. na pytanie 7 przyczyniła się promocja w rossmanie, hebe i inne?
      mój Śląsk to ten 'górny' ;p

      Usuń
  2. Ja też preferuję wygodę, a moimi ulubionymi butami są baleriny na koturnie - połączenie wygody i elegancji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też na mnie czekają nie poodpowiadane liebster:)

    OdpowiedzUsuń