czwartek, 21 listopada 2013

zgaszony róż - Astor - wersja kolejna

Dawno temu opisywałam na blogu lakier pachnący marki Astor. Użyłam go także na spotkanie blogerek, ale wzbogaciłam o dodatek brokatu w kolorze złotym z H&M ;)
Lakier od soboty trzymał się do wczoraj... może by się potrzymał i dłużej, ale z nerwów zaczęłam go zdrapywać... (tak, wiem skandal!)
Zdążyłam zrobić tylko kilka zdjęć ;/ i jedno było tylko wyraźnie... eh, muszę zainwestować w aparat.


Poprzednie wersje z tym lakierem możecie zobaczyć [tutaj] recenzja i [tutaj] mix :)

Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Ten lakierek miałaś na spotkanku czy tylko mi się wydaje? :)
    Nie mów mi o aparacie... mój się zepsuł i od kilku notek zmuszona jestem z telefonu. Jakość nie jest przerażająca, ale nie spełnia moich oczekiwań :(

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny kolor:) może kupię go sobie teraz na promocji w rossmannie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupowałam (pomarańczowy, bo ten dostałam) w eZebra.pl tam są za ok 4 zł, w rossmanie nawet z tym -40% chyba wyjdą drożej... a w eZebrze jeszcze coś na pewno wpadnie do koszyka ;) trzeba śledzić promocje na fb ;) i zapisać się do newslettera wtedy dostaniesz zniżkę ;]

      Usuń
  3. ładnie go udekorowałaś, skromnie ale ślicznie się to prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie się prezentuje w takiej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się ten lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię różowe lakiery i muszę przyznać, że jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor, ale bardziej podoba mi się bez brokatu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny kolor, brokat dodaje uroku ;-)
    zapraszam na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się odcień, który wpadł w Twoje ręce:) Świetnie ożywia dłonie. Nie wiedziałam, że Astor wypuścił pachnące lakiery;)

    OdpowiedzUsuń