piątek, 15 listopada 2013

Lady in blue.

Wykończona z pracy wracam, co przekłada się na ilość postów na blogu, za co Was bardzo przepraszam!

Makijaż ciemna kreska przy linii rzęs oraz jasna reszta powieki.
Użyłam kredki NYC [z tej notki] oraz cienia Quiz [z tej notki]


Robiłam ostatnio także zielony makijaż, ale niestety nie zrobiłam zdjęć.

Jutro spotkanie blogerek w Rybniku! Nie mogę się doczekać :D
Pozdrawiam :)

chwalę się - wygrałam:
Już się niecierpliwię, bo nadal czekam na paczkę z Impala - za konkurs... oraz kilka innych małych paczuszek, a listonosz jak na złość nie chce ich przynieść :(

12 komentarzy:

  1. uwielbiam niebieskości:)
    też tak mam - im bardziej czekam na listonosza, tym bardziej on do mnie nie chce przyjść :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super kolor tej kredki :) gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny ten makijaż! gratuluję wygranej i do zobaczenia jutro! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy kolor !!
    Gratuluję wygranej :)
    Ja też już jestem ciekawa tego spotkania !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję:)
    Ja również się nie potrafię już doczekać spotkania;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolorek, gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratki wygranej :) też czekam na listonosza z 3 przesyłkami i ani widu ani słychu :(

    OdpowiedzUsuń