piątek, 12 lipca 2013

h&m za 2 zł?

Czy możliwe jest kupienie czegoś w H&M za 2 zł?
Tak! Ostatnio czytając blog Agnieszki (http://worldglossy.blogspot.com/) dowiedziałam się że kupiła sobie lakiery z tej sieciówki za 2 zł. Pomyślałam że u mnie w mieście H&M jest to sprawdzę czy czasem też nie mają takiej wyprzedaży. Poszukałam i znalazłam! Inne lakiery niż Aga, ale mi się spodobały, a że z 14,90 były przecenione na 2... To tylko brać :) I wzięłam 2 zestawy po 3 lakiery. Koszt za 6 lakierów - 4 zł a nie 30! ;) Choć mają pojemność 4,4 ml (malutkie) to myślę, że było warto ;D Jeszcze testy i bd recenzja ;)

Oto one:
Z 14,9 na 5 a potem na 2 ;D hehe jaka okazja ;)


Odcienie brązu:


Kolory lata, róż, żółty oraz srebrny glitter:


Pytanie czy kupujecie lakiery na wyprzedażach? 
Czy uważacie że są stare i nie warto sobie nimi głowy zawracać?

Pozdrawiam ;)

24 komentarze:

  1. bardzo fajne kolorki więc warto było kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że u mnie jeszcze będą :D. Uwielbiam takie lakiery w małych buteleczkach ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. małe buteleczki są fajne, bo zanim zdąży zgęstnieć to już jest zużyty ;) jak nie będzie a bardzo Ci się podobają możemy się dogadać ;) bo u mnie ich było dużo ;]

      Usuń
  3. Kolorki świetne, muszę zobaczyć czy są takie wyprzedaże też u mnie w mieście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie sprawdź ;) pochwal się później co upolowałaś ;]

      Usuń
  4. O proszę, aż muszę się wybrać do Nas do sklepu i poszperać w koszyczkach. Mam już 3 lakiery z tej serii, nie narzekam na nie. Często wykorzystuję je właśnie do zdobień. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że nie mam w swoim mieście tego sklepu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. A kolorki są świetne, bardzo do mnie przemawiają. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Z kolorówki H&M mam tylko paletkę cieni (super pigmentacja) i jakoś nigdy nie powtórzyłam tam takich zakupów:) A w drogeriach też czasem łapię jakieś przecenione sztuki, jednak większej niż 50% nie widziałam:D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo sie opłacało :D szkoda ze u mnie nie ma H&M-u ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. wow niezła cena i fajne kolory :)
    może będziemy się wzajemnie obserwować? :)
    jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam również na funpage DOMINIKALICIOUS
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy w żadnym h&m nie widziałam lakierów o.o bardzo ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo miło nam By było :D Bardzo się cieszyłybyśmy :) W takim razie rozumiem że mogę dopisać Cię już do listy? - potwierdź u mnie w komentarzu jak coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super bardzo sie cieszymy :)
    I juz jesteś na liście wraz z nowym wzorkiem Cię dodałam :)
    A i jeszcze jakbyś miała pomysły na nowe wzorki czy tez co do zabawy to pisz w komentarzach albo wysyłaj na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o no to superowo :) ja widzialam takie zestawiki przecenione na 5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak widać na pierwszym zdjęciu były dwie naklejki jedna z 5 a na niej naklejona ta z 2 ;)

      Usuń
  15. oo nawet nie wiedzialam ze takie promocje mają :D

    OdpowiedzUsuń
  16. kurczę, a ja ostatnio byłam w H&M i nie zauważyłam tej promocji :(
    szkoda:/
    a na prawdę warto za taką cenę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka promocja ! Ja pierdziele :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne kolory !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mam czerwony, ale jeszcze nie używałam, chyba muszę go wyciągnąć:))

    OdpowiedzUsuń
  20. jakos nigdy nie zwracałam uwagi w HM na lakiery i inne kosmetyki które tam sie znajdują:) ale od teraz zacznę:)

    OdpowiedzUsuń