poniedziałek, 29 lipca 2013

Lovely Classic nr 204

Taak, znowu ;) z ozdobami które kupiłam na Allegro, choć nie polecam Wam tego sprzedawcy (czekałam ponad miesiąc!) To towar też powiem nie jest jakiś wow, ale czego oczekiwać za 3zł (10 z przesyłką)...

Otrzymałam to:
100 woreczków, ale wszystkie się powtarzają, 10 x3 tego samego, 35 x2 tych samych...
W niektórych jest bardzo mało ozdób, ale aż tak mi to nie przeszkadza, wiedziałam że tak może być... no bo czego oczekiwać za 3 zł?


Ok, teraz zdobienie, proste.





Użyłam brązowych, holograficznych kółeczek, lecz po nałożeniu lakieru bezbarwnego (u mnie UV od Marizy) kolor brązu się 'rozpłynął', nie wiem czy to wina ozdób czy lakieru, bo UV...
Zobaczę innym razem ;)

Lubicie ozdoby tego typu na paznokciach? 
Chcecie zobaczyć je w przybliżeniu co dokładnie dostałam?? ;]

Pozdrawiam ;]

7 komentarzy:

  1. Ja jakoś nie mam nigdy czasu i chęci na takie zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. za taką cenę to nie ma co narzekać. chyba i ja się skuszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli znajdziesz podobną ofertę ;] ten sprzedawca od którego ja kupowałam nie ma już aukcji wystawionych, ZERO kontaktu, o długości czekania nie wspominam, bo od 7 czerwca czekałam ;/ a przyszło koło 20 lipca..

      Usuń
  3. Masakra co za sprzedawca żeby tyle czekać ;/ Ale ozdóbki są bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też często lubię kupować takie mixy, chociaż przyznam się ze za 3 zł nie spotkałam:) I też zawsze powiela się to co najmniej się używa np motylki razy 15 czyli we wszystkich kolorach itp Ale co się dziwić robią tak żeby pozbyć się towaru:) A my za mała cenę zawsze coś możemy nowego stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niezła cena;) ja chętnie bym zobaczyła te ozdóbki w przybliżeniu.
    dzisiaj ciocia mi pomalowała pazurki lakierem hybrydowym i zatopiła w nim 4 granatowe gwiazdki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za taką cenę nie ma co narzekać :) Sporo tego ;)

    OdpowiedzUsuń