sobota, 20 lipca 2013

Mobile Mix 1

Mój mix zdjęć ;)

Kotek ;] Ostatni urwis, w nowym domku już trochę czasu sobie bryka ;]


Lovely Classic + Brokat


Ważka :) zdjęcie przerobione ;] Myślę że ciekawie wyszło :D Jak Wy sądzicie???


Moje miasto... 



Wszystkie zdjęcia z telefonu hehe ;]

Chcecie więcej takich mixów?? Czy wolicie bardziej opisowe notki??

Przykro mi, że w ostatnim tygodniu tak przynudzałam i aż 2 osoby odeszły z moich obserwatorów...
Chętnie bym napisała kto to by was uprzedzić kto się zapisuje na rozdania a po jakimś czasie się zmywa, no ale nie mogę - choć wiem kto to...

Pozdrawiam serdecznie tych, którzy wytrwali ;]

5 komentarzy:

  1. Fajny kotek , też mam takiego urwisa w domu , spać po nocach nie daje ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie lubię takie mixy... piękne miasto ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycam się kotem :D. Może i ja w końcu sobie kiedyś sprawie takie stworzonko :). Ładne miasto, ale nie kojarzę go :).

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo lubię tego typu notki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny mix :) kiciuś słodki, a miasto widzę całkiem przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń