wtorek, 30 lipca 2013

Ozdoby oraz kolory h&m

Ozdoby te o których pisałam wczoraj. Za 10 zł (z przesyłką) z Allegro.

100 woreczków strunowych a w nich: niteczki, piegi, kosteczki, romby, gwiazdki i inne...

Po 3 woreczki (ostatnie zdjęcie ilość ozdób w woreczkach) :

Po 2 woreczki (oprócz tych cyrkonii ze zdjęcia 2, tych mam jeden woreczek)



Wszystko jak widzicie jest umieszczone w pudełeczku.

Teraz mogę szaleć z manicure ;D

Ah... Pokażę Wam jeszcze swatche lakierów z h&m (z tej notki)
Po jednej warstwie. Nie będę ich na razie recenzować, ponieważ prawie od razu je zmyłam.
Brak tu złotego brokatu, ale był on w tej notce.

 
Kupujecie przez internet, czy staracie się szukać tego co potrzebujecie w sklepach? 
Co najczęściej zdarza Wam się kupować przez internet??

Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. jeśli znajdziesz podobną ofertę ;) i poczytasz same dobre komentarze o sprzedawcy to proszę bardzo ;)

      Usuń
  2. jak na jedną warstwę, to mają dobre krycie. ten nude bardzo mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak krycie mają ciekawe (choć nałożyłam grubszą warstwę), najgorsze ma żółty, ale to chyba nie ma idealnego żółtego by po jednej warstwie krył...

      Usuń
  3. Ja rzadko kupuję przez internet. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja przez internet najczęściej kupuję półfabrykaty do wykonywania biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U lala! To żeś się obłowiła :D Ja przez internet kupuję wszystko co się da, oczywiście jeżeli ma rozsądną cenę- a zazwyczaj okazuje się, że właśnie ta cena w połączeniu z przesyłką jest i tak niższa niż stacjonarnie :D Później zaoszczędzoną kasę mogę wydać na coś innego <3

    OdpowiedzUsuń