czwartek, 25 lipca 2013

Hebe i...

Chwalipięta ;) czyli co dostałam i dlaczego to dostałam?
Po pierwsze koperty ;]

Pierwsza z kartą Hebe, druga z taśmami brafitterskimi :)
Wyjaśnię to drugie na blogu (nie pamiętam jakim ;( ) przeczytałam że jak się zarejestrujesz na stronie i wyrazisz zgodę na newsletter otrzymasz taśmy i... Rabat do tego sklepu oraz do sklepów partnerskich w wysokości 5% (niby nie dużo, ale zawsze coś ;p) Zarejestrowałam się i mam ;) Chcecie szczegółów? Kliknijcie w zdjęcie:

Powróćmy do karty od Hebe ;] z kartą dostałam magazyn Hebe oraz gazetkę z promocjami.


Powiem Wam że 'moje' Hebe miało nie dawno otwarcie, a korzystając z okazji, że kuzynka jechała w tamtą stronę ;) pojechałam...
Widok piękny ;D Droga do kolorówki króciutka ;] Coraz większy uśmiech na twarzy: Essence, Bell, Eveline i inne... Ja skupiłam się na Essence, ale nie było tego co chciałam ;( i podeszłam do szafy Eveline, miła pani zapytała czy może w czymś pomóc, ja na to: 'szukam odżywki do paznokci...'
Wskazała 8w1, pomyślałam czy coś co jest ileś w jednym może naprawdę pomóc? Czytałam już opinie, że dobra, ale mnie dziwi ten formaldehyd w składzie...
Spróbujemy zobaczymy ;] Kupiłam ;D


Dziś zaczęłam odnowę moich paznokci, ale to nie oznacza że przez te ok 2 tygodnie nie bd postów, będą! Trochę mam jeszcze na komputerze zdjęć więc nie macie się o co martwić :)

Wasze ulubione sklepy / drogerie to?

Pozdrawiam ;)

6 komentarzy:

  1. Ja niestety wyboru nie mam, bo najblizej do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo ;) Szkoda, ze nie ma w pobliżu mnie Hebe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio hebe otworzyli u mnie-maja cos wartego uwagi?

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się zarejestrowałam , ale taśma jeszcze do mnie nie przyszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Często w Hebe mają fajne produkty w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam tylko Rossmana w pobliżu :)

    OdpowiedzUsuń