piątek, 5 lipca 2013

JJ 107 podejście kolejne

Ostatnio (TU) pokazywałam Wam Jolly Jewels nr 107 od Golden Rose w połączeniu z lakierem Wibo Peach and Cream... Zadałam pytanie z jakimi kolorami Wy go widzicie ;) I tak zasugerowana stworzyłam manicure.
Będzie to JJ i... Niebieski Smerfik z Marizy (pokany TU) ;D Dwa lakiery, które wśród moich skromnych jeszcze zbiorów są moimi ulubieńcami ;]

Foto, przepraszam że jedno i takiej jakości, robione telefonem, aparat w naprawie:


Oraz koteczek, który wczoraj odjechał do nowego domku.


Zapewniam, że JJ będzie częstym gościem na moich paznokciach :) ale tylko na kciuku i serdecznym ;P (wiadomo dlaczego - zmywanie).

Jakie są wasze ulubione lakiery?

Pozdrawiam i dziękuje za 7000 wyświetleń! ;)

5 komentarzy:

  1. piękny kolor! :)
    słyszałam, że ponoć Pell off od Essence pomaga przy zmywaniu, m.in. JJ, ale póki co nigdzie go nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest ta baza pod brokaty, że potem można to łatwo zdjąć? też o niej słyszałam, ale u mnie nie wiem gdzie znaleźć cokolwiek od Essence ;( Póki co zostaje mi metoda foliowa...

      Usuń
  2. Ach, przesłodki kiciuś, oby mu tam było dobrze w nowym domu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz naprawdę świetne paznokcie :))

    OdpowiedzUsuń