poniedziałek, 8 lipca 2013

Emalia kropkowa Delia Coral

Zauroczyły mnie... lakiery brokatowe! Wiem trudno się je zmywa i takie tam, ale ja jestem zauroczona ostatnio brokatowymi topami i nie tylko...

W ofercie Delia Cosmetics pojawiły się nowe emalie ;)
od producenta:
Emalia Kropkowa
Limitowana, letnia seria emalii Coral – 8 kolorowych emalii z grubym brokatem to odpowiedź na światowy trend „speckled” (dosł. plamisty, upstrzony). Emalie w ciapki opanowały wszystkie paznokciowe blogi światowych fashionistek a teraz dostępne są również w Polsce w lubianej serii Coral firmy Delia Cosmetics.
poj. 11 ml
źródło: http://www.delia.pl/produkty/show/CoralKropka
 Do brokatów są także starsze już Emalie Las Vegas...
źródło: http://www.delia.pl/produkty/show/LasVegas
Myślę, że Kropkowy lakier będzie jakąś alternatywą do lakierów Lush Lacquer.

Tylko nie wiem czy już są dostępne i gdzie je kupić ;/ Więc jak znajdziecie jakiś sklep z nimi to ja jestem chętna ;)

[edit: znalazłam na allegro: http://allegro.pl/ss-delia-kropkowany-lakier-jak-jolly-nowosc-i3376556979.html ]
Oj mój biedny portfel.... choć cena 5 zł za sztukę to nie dużo, a jak się podoba kilka sztuk i do tego przesyłka... oj...

8 komentarzy:

  1. chce je zdobyć wswzyskie dają pole do popisu

    OdpowiedzUsuń
  2. O wydają się fajne, pewnie się skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam i podobają mi się kropkowe. W superaku mają lakiery Delia to moż ei kropkowe się znajdą

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają pięknie, ale dostępność Delii jest ogólnie średnia, czasem widzę ich produkty w małych osiedlowych drogeriach, ale przecież nikt by nie latał za jednym lakierem po całym mieście:P

    OdpowiedzUsuń
  5. ten biały jest piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze ich nie miałam, ale niesamowicie kuszą! Są rewelacyjne!:))

    OdpowiedzUsuń