piątek, 26 lipca 2013

TheOleskaaa po raz kolejny oraz książka o...

Mam nadzieję że nie znudziły Wam się moje stylizację z tym lakierem w roli głównej ;) Wibo Gel Like "Peaches and cream" ;]

Foto:
Brokacik na kciuku (na zdj. brak) oraz palcu serdecznym ;D


Jagody... a i jeszcze wtedy nie było dodatku brokatu ;p


Książka którą dziś skończyłam czytać:


Książka o Wampirach, demonach, wiedźmach, czarownikach i innych stworzeniach. Czy wyznawcy Mrocznego Pana będą w stanie złożyć w ofierze Abby noszącą Feniksa? Czy seksowny wampir Dante ją uratuje i zaprowadzi do wiedźm by odebrały jej ducha? Czy Duch Feniksa uratuje wszystkie stwory nocy czy je zgładzi? Uwaga!W książce pojawiają się sceny erotyczne.
Ogólnie to biorę się za kolejną część ;]

Czytacie książki? Jakie książki lubicie?? 
A może pochłonęła Was blogosfera i nie macie na nie czasu??

Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. bardzo ładny, delikatny kolor. sama lubię ozdabiać brokatem pojedyncze paznokcie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam ten lakier, ale jakoś nie przypadł mi do gustu.
    Pozdrawiam,
    http://monkeyyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń