piątek, 19 lipca 2013

Lovely Baltic Sand nr 3

Mój pierwszy piasek ;] Jak stałam się jego posiadaczką? Oglądając 'słocze' na Waszych blogach, bardzo mi się spodobał nr 3, robiłam kilka podejść do Rossmanna w moim mieście, ale oczywiście brak piasków ;/ Ale jakiś tydzień temu byłam w Żorach i tam go znalazłam ;) Ah jakie było moje szczęście jeden piasek i to w Tym kolorze! Wiem, wiem, pewnie wymacany go granic możliwości... Ale co tam kupuję ;D

Dziś (w notce, bo w rl już mam coś innego :P ) na moich pazurkach Lovely Baltic Sand nr 3






Recenzja jak po pierwszym użyciu (później może ulec zmianie):
Zakochałam się! Krycie po jednej warstwie, ale by był lepszy efekt lepiej dać 2 ;] Trwałość ok 4 dni. Cena przystępna jak na piasek - 8,59 zł w Rossmannie. Zmywanie standardowe dla piasków i brokatów - metoda foliowa ;)

Macie w swoich kolekcjach piaski? Jakich firm?
Pozdrawiam gorąco ;)

9 komentarzy: